torsdag den 7. august 2014

Sommerhat

Det er måske lidt sent at sy sommerhatte - men jeg har ikke fået vist denne fine sag, som stammer fra en japansk bog. Den sidder helt perfekt.

Jeg har syet den op i noget af det dyreste stof jeg nogen sinde har købt. Det er vintage Liberty silke - købt for mange år siden på eBay i en eller anden sindssyg budkrig. Det har ligget som det pureste guld på min hylde lige siden.

Den er super nem og sjov at sy og består kun af én mønsterdel.

Der er stadig enkelte pladser tilbage til efterårets workshops. Århus er udsolgt, Odense 1 plads tilbage og stadig lidt ledige pladser til den eneste workshop jeg afholder i København d. 20+21 september.

Der er også ledige pladser på fredagsfixet d. 22. august - køb din plads her og få skudt dit sy - efterår igang.

Find alle workshop og fix her

2 kommentarer: