mandag den 20. april 2015

Shop

Jeg har fyldt min shop op med nogle af de materialer som vi bruger aller mest her på Syskolen.
Et lille, men stærkt udvalg!
Alle er mine absolutte favoritter og jeg sender mine varmeste anbefalinger efter dem.
Vælger du at forsøde din sytid med materialer fra min shop, vælger du kvalitet.
Der kommer snart mere - glæd dig fx til et meget bredere udvalg af forskellige lynlåse i alverdens lækre farver!

Tryk her og find min shop



Den quiltede jakke
Og så et tilbud til de friske, de dygtige og dem som har været på workshop hos mig før og har prøvet at sy den quiltede jakke. 
På utallige opfordringer sælger jeg nu jakkemønsteret - men vær meget opmærksom og læs teksten  grundig inden du trykker køb.

MØNSTERET SÆLGES UDEN SYFORKLARING!!!!!
- og der ydes ikke førstehjælp pr. mail hvis teknikken driller:)


2 kommentarer:

  1. Uhhhhh nogle fine farver lynlåse Line :-))) Mums :-))

    SvarSlet
  2. Imagesretouch.com is a professional Clipping Path Service Company. We at Best Outsource Photo Editing Services, all our editors are professionally trained and they come with experience & expertise in their field and provides Real Estate Photo Editing Service and Image Retouching Services
    Images Retouch is an Image Editing Company and provides Image Editing Services and Photo Editing Services India
    Image processing Services
    Outsourcing Photo Editing Services
    Digital Marketing Agency in Hyderabad

    SvarSlet