torsdag den 7. maj 2015

Ændring #1 - workshop/fredagsfix/gavekort

Pr. 1. september kommer der til at ske en masse ændringer på min lille syskole her på Vesterbro.
Jeg går i øjeblikket og tænker mig rigtig godt om. Der bliver arbejder på sagen og jeg har mange planer!

Over de næste dage vil jeg præsentere jer for dem som jeg allerede har besluttet mig for.
Idag kan du læse lidt om workshops, fredagsfix og gavekort.

Workshop
Lige pt er weekend workshops taget af programmet og jeg er begyndt at sælge jakkemønsteret inkl. syvejledning i stedet for. Det kan du købe her
Jeg vil ikke afvise helt at der kommer weekend workshop igen i fremtiden, men lige nu holder jeg en velfortjent (synes jeg selv) pause fra for meget weekend arbejde. Min energi skal bruges et andet sted og jeg har brug for luftforandring. Det bliver muligvis i en helt ny form og muligvis med patchwork på programmet i starten.

Fredagsfix
Der har indtil idag være totalt udsolgt på alle fredagsfix inden sommerferien, så jeg har på opfordring lagt et ekstra et på programmet.
Det bliver fredag d. 26. juni, kl. 9.00-15.30 - køb din plads her
Og så ligger der et også et fix fredag d. 28. august kl 9.00-15.30 - køb din plads her

Det bliver de sidste to med de nuværende regler.
Prisen kommer til at stige lidt, tidsrummet ændres en smule og reglerne omkring mønstre bliver strammet op. Det vil fx. ikke længere være muligt at tegne mønstre af.
Jeg skriver mere om det imorgen.

OBS
Har du et gavekort til et fredagsfix som du ønsker at bruge med de gældende regler, så skal det bruges inden 1. september hvor der som sagt vil ske ændringer.
Reserver din plads ved at skrive til marapytta@gmail.com - men skynd dig for der kan være rift om pladserne.
Gavekortet er selvfølgelig stadig gyldigt i 5 år fra købsdato, men det vil gælde under de nye regler som træder i kraft d. 1. september.
Lyder det bare uretfærdigt? Så skriv til mig, - jeg returnerer pengene med et smil!

2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende Line :-)

    SvarSlet
  2. Åh jeg håber det er nogle af de ting vi snakkede om til weekend workshop som bliver til virkelighed. Det bliver så godt. Både for os og for dig :-).

    SvarSlet